Kezdőlap > Termékek > CfgTracker

CfgTracker - Projektkezelő szoftver


A CfgTracker egy modern Microsoft technológiákra épülő webes projektkezelő feladatkezelő és időnyilvántartó illetve erőforrástervező rendszer pénzügyi funkciókkal és analitikus eszközökkel kiegészítve; - a mikro vállalkozásoktól egészen a multinacionális szervezetekig - bármilyen cégméret számára.

Főbb jellemzői.

  • Platformfüggetlen. Bárhol, bármikor, bármilyen modern eszközön. Támogatott böngészők: Microsoft EdgeGoogle Chrome
  • Microsoft technológia alapú. Modern, Microsoft technológiákon alapuló szoftver. (Microsoft ASP.NET, Microsoft SQL.)
  • Microsoft kompatibilis. Kompatibilis Microsoft termékekkel, mint pl.: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerBI.
  • Szerepkör orientált. Szerepkörfüggő, illetve vállalatfüggő jogosultsági rendszer, ideértve egyedi szerepkörök létrehozását és egyéb felhasználóhoz kapcsolódó beállítási lehetőségeket is.
  • Együttműködés orientált. Támogatja a belső csapatmunkát és az ügyfelekkel való közös munkát.
  • Flexibilis üzemeltetési lehetőségek. Üzemeltethető saját IT infrastruktúrán (self-hosted) és felhős (cloud) környezetben is. Továbbá előfizetéses ( Subscription ) és örökös ( Perpetual ) szoftverlicenc modellek elérhetők. Részletek.

Funkciók.

  1. Lokalizáció. Többnyelvű megjelenítés. A rendszer jelenleg angol és magyar nyelven elérhető. További lokalizációk igény szerint egyszerűen, programozási ismeretek nélkül – akár felhasználók által − is elkészíthetők. A lokalizációs fájlok Microsoft Excel alapúak.
  2. Globalizáció. Több saját vállalat és telephely kezelhetősége opcionálisan.
  3. CRM funkciók.
    Munkavállalók, illetve beosztások, alvállalkozók és szabadúszók nyilvántartása telephely és vállalatszinten.
    Ügyfelek (cégek és magánszemélyek, vevők, illetve szállítók) és ügyfélkapcsolatok nyilvántartása.
    Webes hozzáférés ügyfelek részére opcionálisan.
  4. Projektek és feladatok.
    Projektek, feladatok, projektcsapatok, feladatcsapatok, felelősök és céldátumok, illetve határidők nyilvántartása.
    Projekt és feladatleírás, specifikáció szerkesztő és előre definiálható HTML sablonok.
    Projekt és feladattípusok, státuszok, illetve prioritások kezelése.
    Projekt és feladattípus függő automatikus e-mail értesítők felelősnek, csapatnak, ügyfélnek bizonyos események hatására. (Pl.: projekt státuszváltozásakor.)
    Aktuális tennivalók, saját projektek és feladatok felhasználó szinten.
    Változásnaplózás projekt és feladat szinteken. Felelős, határidők és státuszok változásainak nyomon követése.
    Referencia feladat, feladatfüggőség rögzítési lehetőség.
  5. Erőforrástervezés. Projektek és feladatok erőforrásigényeinek nyomon követhetősége. Szabadságok és munkaszüneti napok rögzítésének lehetőségei.
  6. Időnyilvántartás. Eltöltött és számlázandó, illetve belső idők nyilvántartása és aktivitáskövetés, külső és belső megjegyzések felhasználó szinten feladatokhoz kapcsolódóan.
  7. Pénzügyi funkciók. Terv és tény szerinti költségek és bevételek, profitkalkuláció projekt és feladatszinten. Számlázható és számlázott projektek és feladatok.
  8. Külkereskedelem. Több deviza és napi árfolyamok nyilvántartása, automatikus árfolyambetöltés. Saját pénznem megadása vállalatszinten, továbbá devizafüggő ügyfelek, projektek és feladatok, automatikus SPN összeg kalkulációk.
  9. Grafikonok, kimutatások, elemzés. Projekt és feladathatékonyság elemzés, ügyfél és projekt rangsor eltöltött, számlázandó idő és profit szerint. Fix áras és „time and material” alapú elszámolási lehetőség projekt és feladatszinten is. Interaktív nagyítható és szűrhető grafikonok érhetők el. A szoftver további grafikonokkal és kimutatásokkal egyedi igény szerint tetszőlegesen bővíthető. Továbbá a rendszer adatbázisa kompatibilis a Microsoft PowerBI kimutatáskészítő programmal is, mely segítségével a felhasználók saját maguk is definiálhatnak egyedi kimutatásokat és grafikonokat; grafikus felületen, programozási ismeretek nélkül.
  10. Dokumentumkezelés. Munkavállalói és projekt szerződések, megbízások, számlák, teljesítésigazolások, specifikációk és egyéb bizonylatok, fájlok tölthetők fel a rendszerbe vállalatokhoz, felhasználókhoz, ügyfelekhez, projektekhez és feladatokhoz kapcsolódóan.
  11. Megjelenítés. A rendszer jelenleg ún. „Bootstrap” és „Metro” beépített témákkal érhető el.
  12. Jogosultságkezelés. Szerepkör alapú, vállalatfüggő könnyen kezelhető és átlátható, illetve skálázható jogosultsági rendszer. Olvasás, létrehozás, módosítás, törlés, futtatás, export, import, stb. jogosultságok állíthatók be adatforrássokhoz, funkciókhoz, kimutatásokhoz. Egyedi, felhasználó által definiált szerepkörök is létrehozhatók.
  13. Testreszabhatóság. Felhasználói szintű egyedi beállítási lehetőségek. (Pl.: személyre szabott nyelv és téma beállítási lehetőség, 2-fázisú hitelesítés opció.)
  14. Adatmigráció, IO. Microsoft Excel támogatás. A rendszerből az adatok - a megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználók számára - egyszerűen exportálhatók Microsoft Excel formátumba, továbbá importálhatók be Microsoft Excel fájlokból adott formátumokban a rendszerbe, megkönnyítve ezáltal a kezdeti adatmigrációt.
  15. Integráció, adatkapcsolat. A rendszer többrétegű felépítésének és adatstruktúrájának köszönhetően egyszerűen integrálható más rendszerekkel, pl.: számlázó programok, ERP, CRM és dokumentumkezelő rendszerekkel.
  16. Audit log. Az utolsó módosítás dátumát és a módosító felhasználó azonosítóját a rendszer minden esetben tárolja. Továbbá teljeskörű naplózási funkció is elérhető projektekhez és feladatokhoz.
  17. Biztonság. (A teljesség igénye nélkül.)
    A program elérhetősége - igény szerint - magán és belső hálózatokra korlátozható.
    Az alkalmazás modern Microsoft programozási technológiákon, standardokon és tervezési mintákon alapul.
    A program védett az ún. kódinjektálásos támadások ellen, mint pl.: HTML, JavaScript, SQL, stb.
    A program beépített funkciókkal rendelkezik az erőforrás alapú támadások ellen, mint pl.: DoS, client connections, stb.
    A program védett az ún. Cross-site request forgery, CORS, Clickjacking, stb. típusú támadások ellen.
    HSTS konfigurálható.
    A program védett az automatikus (bot-típusú) támadások ellen.
    Felhasználói fiók biztonságát segítő funkciók, mint pl.: jelszóerősség policy, jelszólejárati idő, jelszótitkosítás, időzár, automatikus kizárás, 2-fázisú hitelesítés, audit-log, stb. funkciók elérhetők.
    TDE valós idejű adatbázistitkosítás alkalmazható a rendszer adatbázisára.
    A szoftver üzleti logikáját és a program forráskódjait ún. obfuscation technológia védi.

Árak.

A szoftverlicenc kizárólag a felhasználószámtól függ. (Nincsenek nevesített felhasználó alapú vagy eszközalapú korlátozások.) Továbbá a szoftver üzemeltethető ügyfél lokális környezetéből (self-hosted) vagy felhős (cloud) környezetből is, opcionálisan. Használható helyi hálózaton, intraneten, interneten keresztül is.

"Előfizetés" típusú licenc esetén a számlázás havi gyakorisággal történik.
Szoftverlicenc csomagok.

Lite

(1 - 10 felhasználó)

/ felhasználó / hó
+ ÁFA.


Teljes funkcionalitás.Teljes funkcionalitás.

Professional

(11 - 25 felhasználó)

/ felhasználó / hó
+ ÁFA.


Teljes funkcionalitás.Teljes funkcionalitás.

Advanced

(26 felhasználó -)

/ felhasználó / hó
+ ÁFA.


Teljes funkcionalitás.Teljes funkcionalitás.

Szoftverkövetés, frissítések: opcionális, kiegészítő szolgáltatás. Ára: a szoftverlicenc díj 16%-a + ÁFA.
Támogatás: opcionális, kiegészítő szolgáltatás. Ára: egyedi megállapodás szerint. 2 óra ingyenes támogatási lehetőséget biztosítunk a kezdeti lépésekhez, igény esetén.

Kapcsolat Kapcsolat
Ez a webhely Cookie-kat használ. Azért használunk Cookie-kat, hogy a legjobb élményt biztosíthassuk a látogatók számára webportálunkon. Ha beállításai módosítása nélkül folytatja, beleegyezik, hogy minden Cookie-t elfogad jelen weboldaltól. További információ